სამედიცინო პორტალი

სამედიცინო პორტალი

გასახდომი დიეტები

ბენტინგის დიეტა

დიეტა, ცნობილი ექიმის, ბენტინგის სახელს ატარებს. ის შეიცავს ცილებს, ცხიმებსა და ნახშირწყლებს (ზომიერი რაოდენობებით). ამ დიეტით სარგებლობა შეიძლება შედარებით დიდ ხანს: მაგალითად, რამდენიმე კვირა.

 


საუზმე: უშაქრო ყავა რძით.
სადილი: 250 გრამი მოხარშული ან უცხიმოთ შემწვარი ხორცი, ლიმონი, 40 გრამი ჭვავის პური, ვაშლი, ჩაი ან ყავა უშაქროთ.
ვახშამი: 200 გრამი წიწილა შემწვარი ცხიმის გარეშე, 40 გრამი ჭვავის პური, ვაშლი.

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

BannerRight7Colomn_8

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4